Po wybraniu metody PayPo następuje przekierowanie do 2-krokowego systemu transakcyjnego. W pierwszym kroku transakcji Klient wprowadza numer PESEL, aby PayPo mogło potwierdzić tożsamość (tylko dla pierwszej transakcji – przy kolejnej wystarczy się zalogować).
W drugim kroku transakcji Klient wpisuje kod SMS potwierdzający transakcję.Decyzja prezentowana jest w kilka sekund. Proces jest całkowicie online.Przy pozytywnej decyzji, klient dostaje maila z potwierdzeniem transakcji i podsumowaniem. Dodatkowo przychodzi SMS z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta PayPo.W przypadku negatywnej weryfikacji PayPo prezentuje informację o powodzie odrzucenia – jeżeli klient się nie zgadza z decyzją ma prawo do ponownej oceny przez dział analizy ryzyka finansowego.
5/ Czy naprawdę nie ma żadnych kosztów w przypadku spłaty w ciagu 30 dni?
Za odroczenie płatności o 30 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Płaci tyle ile wynosi faktycznie wartość towaru.
6/ Co się dzieje jeżeli nie zapłace w ciągu 30 dni?
Po 30 dniach kwota jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonac spłaty wymaganej raty, bądź spłacić całość zamówienia jednorazowo.
7/ Czy zostane poinformowany o wymaganym terminie spłaty?
Informacja wysyłana jest przez e-mail oraz SMS na 3 dni przed terminem spłaty (30 dniowy okres bezodsetkowy). Również w dniu 0, 3 oraz 7 wysyłane są dodatowe powiadomienia SMS.
8/ Jak mogę skontaktować się z PayPo?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź drogą mailową:
tel. + 48 22 333 74 60
e-mail: info@paypo.pl